(کیش نام جزیره ای در استان هرمزگان است.)

کانتر های پذیرش عموما برای منشی و یا مسئول دفتر و یا پذیرش های اماکن بزرگ و عمومی و روبروی درب ورودی در نظر گرفته میشود تا بتوان دید بهتری نسبت به ورود و خروج افراد داشت و یا بتوان در صورت نیاز مراجعین را راهنمایی کرد در نتیجه میتوان گفت اولین چیزی که در بدو ورود در نظر مراجعه کنندگان به شرکت ها و ادارات و یا بیمارستان ها و هتل ها می آید کانتر های پذیرش است لذا با داشتن طراحی مناسب و چشم نواز میتوانند در وهله اول بسیار تاثیر گذار باشند و هویت و بزرگی سازمان ها را نشان دهند.

 

کانتر ها عموما به خاطر مراجه کنندگان و داشتن امنیت برای مسئولین بایدارتفاع بلندتری نسبت به میزهای کار متعارف داشته باشند تا از دیده شدن صفحه مانیتور و پشت کانتر جلو گیری کنند و متناسب با کاربری در صورت لزوم مراجعین بتوانند روی پشخوان آن در حالت ایستاده فرم های مد نظر خود را پر کنند.

در کانتر های آرفونی سعی بر آن بوده تا با رعایت اصول زیبایی شناسی و ارگونومیک در طراحی ، فضای انتظار شما را به فضایی متفاوت و چشم نواز تبدیل کنیم.

در کانتر های آرفونی سعی بر آن بوده تا با رعایت اصول زیباشناسی و ارگونومیک در طراحی، فضای انتظار شما را به فضایی متفاوت و چشم نواز تبدیل کنیم.

ابعاد و رنگ این میز بصورت پیش فرض بوده و با توجه به ابعاد و فضای کار مشتریان و مطابق با نیاز ایشان قابل تغییر خواهد بود.

کلیه محصولات آرفونی دارای دو سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش میباشد.

ابعاد استاندارد

کد محصول

توضیحات

70 * 220

4517

حداقل سایز پیشنهادی برای مدل ال ::: 160×140×100 (طول، عرض، ارتفاع)

حداقل سایز پیشنهادی برای مدل ساده بدون ال ::: 140×70×100 (طول، عرض، ارتفاع)

قابلیت تغییر اندازه ::: دارد

قابلیت تغییر رنگ ::: دارد

ضخامت صفحه و پایه ها ::: 32 میلیمتر

ضخامت نمای کانتر ::: 16 میلیمتر

قطر درپوش کابلها ::: 6 ، 8 ، 10 (متغیر)